GB Vastgoed

FAQ

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over ons, kijkt u dan eerst hieronder bij de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u mailen naar info@gbvastgoed.nl

Ik ben opzoek naar een woning, heeft u deze?

Wij hebben helaas vrijwel geen leegstand en werken met een eigen wachtlijst voor onze woningen. Voor meer informatie hierover zie onze pagina voor woningzoekenden.

Zijn er kosten verbonden aan de inschrijving en bezichtigingen?

Er zijn geen directe kosten verbonden. Inschrijving en bezichtigingen zijn gratis.

Hoe lang duurt het voordat ik in aanmerking kom voor een huurwoning?

Indien er een woning beschikbaar komt raadplegen wij de wachtlijst en benaderen wij de kandidaten (aan de hand van de opgegeven woonwensen) die daarop vermeld staan. De huidige trend is echter dat er weinig woningen beschikbaar komen en dat de vraag hoog is waardoor er voor onze sociaal woningaanbod helaas rekening gehouden moet worden van een wachttijd van gemiddeld 6-10 jaar.

Ik huur een woning en heb een kacht cq (service)verzoek, hoe geef ik dat door?

Maak voor het melden van een niet dringend serviceverzoek gebruik van ons serviceformulier. Betreft het een urgente storing neem dan tussen 9:00 en 16:30 telefonische contact op 079-3311600 of buiten kantooruren op ons storingsnummer 06-22559758