Huurdesk | Onderhoud

Is er sprake van een storing of wilt u een reparatieverzoek indienen, dan vernemen wij dit graag zo snel mogelijk van u.

woningonderhoud

Het is belangrijk dat uw woning goed wordt onderhouden, dit verhoogt ook het woongenot. Groot onderhoud is voor rekening van ons en kunt u bij ons melden. Klein onderhoud is in de meeste gevallen voor rekening van u als huurder.

In uw huurcontract vindt u een overzicht van wie verantwoordelijk is voor welk onderhoud.

Storingen en reparatieverzoeken

Niet-spoedeisende zaken kunnen via het reparatieformulier (voorkeur) of per e-mail worden gemeld. Geef duidelijk aan wat de klacht is, plaats en aard van de storing en/of reparatie.

Indien u mailt vergeet niet uw telefoonnummer te vermelden zodat wij of de betrokken aannemer u kan bereiken. Indien u liever uw klacht telefonisch wilt melden, kan dit op werkdagen tussen 09:00 en 12:30 uur op telefoonnummer 079 33 11 600.

Heeft u vragen?

Wij helpen u graag! Bekijk onze FAQ voor de meestgestelde vragen, of stuur een e-mail naar: